SEO

3 najważniejsze zasady SEO, które musisz znać, aby odnieść sukces w swoim sklepie internetowym

W dzisiejszym cyfrowym świecie, to prawie niemożliwe, aby konkurować z gigantami świata ecommerce, takich jak Amazon i eBay. Firmy te wydają miliardy dolarów każdego roku na reklamę, aby przyciągnąć więcej klientów. Jeśli chcesz, aby Twój sklep internetowy wyróżniał się spośród innych i przyciągał więcej klientów, musisz przestrzegać kilku ścisłych zasad. Pierwszą rzeczą, której potrzebujesz jest dobra strategia SEO dla Twojego biznesu. W końcu Google to w dzisiejszych czasach Twoja największa konkurencja. Aby pomóc Ci zacząć, przygotowaliśmy artykuł z trzema najważniejszymi zasadami SEO, które musisz znać, jeśli chcesz odnieść sukces ze swoim sklepem internetowym. Czytaj dalej lub kontynuuj czytanie, aby uzyskać więcej szczegółów na temat tego, czym jest

Czym jest SEO?

SEO to skrót od „Search Engine Optimization”. Jest to zestaw cyfrowych strategii marketingowych, które pomagają Twojej witrynie pojawić się wyżej w wynikach wyszukiwania Google, gdy użytkownicy wpisują określone zapytania. Podczas gdy większość ludzi uważa SEO za proces uzyskiwania większego ruchu do swojej witryny, w rzeczywistości jest to o wiele więcej niż to. Można go opisać jako zestaw strategii marketingowych online mających na celu przyciągnięcie jak największej liczby osób do Twojej witryny, aby zobaczyć Twoje produkty i je kupić. Dlaczego firmy potrzebują SEO? Firmy potrzebują SEO, ponieważ chcą, aby więcej osób zobaczyło ich produkty i kupiło od nich za pośrednictwem kanałów online. Dzięki większemu ruchowi na stronie, mogą uzyskać większe przychody i rozwijać swój biznes.

Jak osiągnąć wysokie pozycje w Google?

W dzisiejszym cyfrowym świecie, to prawie niemożliwe, aby konkurować z gigantami świata ecommerce, takich jak Amazon i eBay

Pierwszym i najważniejszym krokiem do osiągnięcia wysokich pozycji w Google jest posiadanie zoptymalizowanej strony internetowej. Innymi słowy, chcesz, aby Twoja strona zajmowała wysokie pozycje w Google. Kolejną rzeczą, którą musisz zrobić jest optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarki Google. To sprawi, że pojawisz się na pierwszej stronie Google, gdy ktoś wpisze określone słowa kluczowe. Aby to zrobić, należy użyć narzędzi Google, takich jak Google Keyword Planner, aby przeanalizować słowa kluczowe i znaleźć te najbardziej odpowiednie, aby zwiększyć współczynnik klikalności (CTR) swojej strony internetowej i dokonać większej sprzedaży. Następnie musisz napisać treść przyjazną dla SEO i opublikować ją na swojej stronie. Pisząc treści przyjazne dla SEO, mamy na myśli konieczność unikania upychania słów kluczowych, co ma miejsce, gdy upychasz kilka słów kluczowych w swojej treści, ale nie w sposób, który sprawia, że treść jest istotna dla wyszukiwarki. Zamiast tego chcesz, aby Twoja treść była istotna dla Twoich docelowych odbiorców, aby otrzymać więcej linków zwrotnych i zwiększyć rangę Twojej strony w Google.

HTTP czy HTTPS? Jaka to różnica?

Kolejną zasadą SEO, którą musisz znać jest to, że powinieneś używać HTTP lub HTTPS na swojej stronie internetowej. HTTP to „stary” sposób serwowania stron internetowych, w którym łączysz przeglądarkę internetową z adresem URL serwera i prosisz serwer o pobranie treści. Problem z HTTP polega na tym, że jest to protokół, który jest podatny na problemy z bezpieczeństwem, a także może być silnie filtrowany przez niektóre kraje. Aby rozwiązać te problemy, wiele firm ecommerce przechodzi na HTTPS. Co jest wspaniałe w przechodzeniu na HTTPS jest to, że twoje produkty będą miały większą szansę na ranking na szczycie wyników wyszukiwania Google. Poza tym HTTPS jest znacznie bardziej bezpieczny i nie może być filtrowany lub filtrowany przez niektóre kraje.

Trzecia zasada: Content is king


Ostatnią i najważniejszą zasadą SEO, którą musisz znać, jest to, że musisz tworzyć świetne treści na swoją stronę. Jest to klucz do Twojego sukcesu, jeśli chodzi o SEO. Po pierwsze, musisz wybrać najlepszy temat dla swojej strony internetowej. Świetny temat przyciągnie więcej użytkowników i pomoże im znaleźć to, czego szukają na Twojej stronie. Poza tym, chcesz również tworzyć treści, które są specyficzne dla twoich produktów. Im bardziej specyficzna jest Twoja treść, tym lepiej uplasuje się w Google. Aby uczynić swoją treść bardziej specyficzną, możesz użyć wielu słów kluczowych w artykule. Chociaż może się to wydawać dobrym pomysłem, chcesz uniknąć robienia tego, ponieważ jest to zły pomysł. Nie chcesz upychać słów kluczowych w swojej treści, ale nadal chcesz, aby były one istotne dla tematu Twojej witryny.

Podsumowanie

Pierwszą zasadą SEO, którą musisz znać jest to, że musisz mieć zoptymalizowaną stronę internetową. Następnie musisz zoptymalizować swoją treść pod kątem wyszukiwarki Google. I wreszcie musisz tworzyć świetne treści na swoją stronę, aby zwiększyć jej SEO. To są 3 najważniejsze zasady SEO, które musisz znać, jeśli chcesz odnieść sukces ze swoim sklepem internetowym. Stosuj się do tych zasad, a zobaczysz poprawę swojego rankingu w SERPach.